2016年5月26日 星期四

利東街飯後甜品



係灣仔食完飯慢慢行左去利東街,竟然比我發現Passion by Gerard Dubois.

店內一個大櫃子盛住各式各樣美食,甜品吸睛度高,除此之外,仲有沙律、意粉、Pizza,麵包、雪糕之類食物,環境舒適,坐係度慢慢食都得

試左草莓酥 Strawberry Danish($24)吉士細幼清香濃,爽甜的士多啤梨再配上酥脆香口的酥皮,教我如何不愛它!


再叫左個法式冰淇淋 Les Glaces Passion Earl Grey ($38),呢度的ice cream 全部都係自家製,口味多達10款。店員好好人,好耐心咁推介唔同口味比我地,仲唔嫌我地煩殷勤請我們先試試味道,最後揀左earl grey 口味,茶味香濃,奶味突出,配埋即叫即製食落卜卜脆的cone簡直無得輸。

最後點了個Small Salad Selection ($45) ,可以揀三款沙律,我揀左酸甜雞肉、雞肉意粉、吞拿魚紅米飯。份量也算頗多的,除了三款沙律外,還配有沙律菜,清新健康的配搭,感覺也不錯呢!

店名:Passion by Gerard Dubois
地址:灣仔皇后大道東200號利東街G11,G12及F12A號舖

沒有留言:

張貼留言