2017年11月15日 星期三

🍲食足5.5小時 吹水好去處💦

識我嘅人都知我超級鍾意打邊爐,今日朋友有介紹咗一間可以任飲任食嘅火鍋店俾我。所以今日放咗工之後,就約埋朋友一齊去試。

🐟任飲任食5.5小時海鮮火鍋🍲($268起)
😍時令海鮮多達10款(聖子、海蝦、貴妃蚌、白鱔、石斑、刀貝、海蜆等)

湯底有幾款選擇,我哋揀咗🍲沙茶擔擔鍋,雙拼要加錢,所以我地冇得揀,但係沙茶味嘅湯底已經好好味,沙嗲味非常濃郁底下仲有肉垂同花生醬,又香又濃,仲有芽菜同枝竹等等嘅配料,好惹味啊!

每位已經包左一份:
🍱旬之海鮮盛盒
開先成盒入面嘅海鮮非常大隻,一邊隻蜆同象拔蚌有手掌咁大,肉質鮮嫩又鮮甜,真係好好味啊!

🐚象拔蚌五品刺身盛

🐄極上安格斯牛小排

🦐雙目海鮮滑

🍡手打薑汁貢丸及🍞手工餃子

食完已經飽左一半,樣樣都非常新鮮,出色又好味。

如果食完仲未飽,仲可以追加以下嘅食物
📌追加特選推介

🐮美國榖飼肥牛片
🐷美國榖飼黑豚肉片
🐤農場鮮雞件
🐑極上羊肉片
🐟脆肉鯇魚片
🐠脆肉鯇魚
🐚鮮海蜆
🦐海蝦
🐙墨魚滑
🐟鯪魚滑

至於自助區方面,真係好似食緊自助餐咁劃左一個好大個area出嚟裏面嘅食物應有盡有,包你食到飽一飽。

👉🏻小食🥐
👉🏻熱葷🥘
👉🏻湯品🍜
👉🏻超過50款火鍋配料🍗🍡🍥
👉🏻水果🍉
👉🏻甜品🍮

飲品種類亦都非常之多,選擇嘅款式多達10款以,真係坐足幾個鐘慢慢試晒佢都得啊!

服務方面,入座非常快,而且店員態度很好,會主動幫忙收拾碗碟之外,上菜速度非常快,食物新鮮又好吃,這個價錢真是非常超值啊!

店名:千賀水產の鮮鍋道場
地址:銅鑼灣霎東街33號智選假日酒店3樓

沒有留言:

張貼留言