2021年10月2日 星期六

🌶必食火焰麻辣雞煲🍲

我同朋友一直都好鍾意打邊爐,雞保也不例外,收工同朋友經過米走雞就入去坐低左,聽聞呢間係雞煲專門店,咁就真係要試一試啦🥰一入到去,環境好舒適,唔會坐到好迫,不錯😆



調味架有多款醬料自行DIY

生蒜蓉、芫荽、香蔥、辣椒、麻醬、炸蒜蓉

🌶火焰麻辣雞煲🍲($198/小)

配料:辣椒乾🌶、洋蔥🍃、中芹🌱、芫茜🌿

我同朋友兩個人食,雞煲有唔同辣度選擇,而我地就揀左2-3人份嘅中辣雞煲。雞煲好惹味,又香又麻辣,食到停唔到口。而且雞肉嘅份量好多,又嫩又滑又入味,啖啖都係肉,真係好滿足呀🥰雞煲仲有好多配料,有洋蔥,芫茜,中芹等等,配埋啲雞肉真係好惹味!😝

食曬啲雞之後,當然就係要加辣湯打邊爐啦😍火鍋配料部份分為半份同全份,啱啱想試好多唔同配料嘅我地啦😜呢個位真係要加分👍🏻

我地點左幾款配料,配上麻辣湯底,非常惹味😍

哈哈蝦中寶($68/半)


蝦迷嘅我地,一見到有個蝦字嘅食物就唔會放過,半份就有3舊好大嘅蝦滑包住新鮮大蝦🦐,真材實料,賣相一流,又夠特別🥰

鵝腸($53)

我地都好鍾意食內臟,所以點左鵝腸,放左鍋煮一煮就得,好爽口!😬

鮮製韮菜餃($48/半)

呢到個韮菜餃好大隻,夠新鮮,好足料,皮又薄,真係要必試🥰

鮮炸響鈴($32/半)

食火鍋點可以少得響鈴?呢到嘅響鈴非常大舊,新鮮炸起,每舊都有好多層,索左啲麻辣汁真係好正!

紅薯粉($22)

薯粉控嘅我地每次打邊爐都會嗌薯粉架😜放落麻辣湯底煮一陣就食得,好煙韌😍


📌店名:米走雞Deluxe‘

📍地址:銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心3樓全層

沒有留言:

張貼留言