2017年12月21日 星期四

❄️🎄「🎅🏻聖誕甜品全攻略🎅🏻」🎄❄️

臨近聖誕,很多地方都推出聖誕大餐,務求於這個普天同慶的節日歡歡樂樂,笑迎佳節!

朋友是我的美食指南,哪裡有聖誕大餐他都一目瞭然,還推介了北角城市花園酒店中的聖誕buffet給我,最近以「聖誕甜品全攻略」為主題,當然有多款精緻又美味的甜品啦,愛湊熱鬧的我當然要去試試呢!

🧀芝士流心火雞 🐥
🎉🎅🏻🎄聖誕限定甜品 👀帶您進入夢幻的聖誕滋味國度🍴

👉🏻自製雪人雪糕⛄️(需預訂✨)
先拔頭籌有這個自家製雪人環節,由資深的甜品師傅親自教授

👉🏻刺身🦐
甜蝦、象拔蚌、三文魚、希靈魚、吞拿魚等等都是任食,岩曬鐘意食生野嘅我地!

仲有多款壽司選擇!最愛火炙sushi 😍

👉🏻冷盤海鮮🐟🐚🐌
長腳蟹、青口、蜆、翡翠螺,配上檸檬或蕃茄汁吃,正!


👉🏻西冷牛扒🐄
排長龍系列有即燒西冷牛扒,真係眨下眼就已經無曬,想食朋友真係要𥄫實廚師幾時煎。

👉🏻燉湯
不得不提這個燉湯,超級足料,味道鮮甜,絕無味精,平時出去飲碗燉湯動輒也要幾十元,今次我一共飲左3碗,算是回本了。

👉🏻熱葷🍴
熱葷菜色非常出色,而且選擇也非常多!


 枝竹羊腩煲

士多啤梨骨

蒸魚

糯米飯

炒海鮮

炒菜

闊條麵

咖哩雞

串燒

其他菜式還有:

👉🏻車仔麵🍜
車仔麵有多款配料選擇外,還有多款調味可供客人選擇。有生麵、菠菜麵、金邊粉、米線等選擇,湯底有清雞湯或冬蔭公湯底選擇。

重口味的我當然選擇後者湯底,味道非常濃郁,酸辣味道都調配得恰度好處,加上我最愛的配料如魚蛋、魚片,真的非常滿足!

👉🏻雪糕🍦
選用Movenpick雪糕,設多種口味,大人細路都岩啦!揀完雪糕仲有多款toppings 比你加,真係好正!

👉🏻甜品🍰
甜品款式種類非常多,尤其是蛋糕,動輒也有十款之多,而且跟一般的甜品不同,款式也比較罕見的,加上臨近聖誕,款式也相對精緻一點!

今次buffet 主題係以甜品為題 所以甜品好靚呀 🎄🎅🏻❄️附近都佈置得非常精美😍好有節日氣氛😛

自助餐供應時間由6:30-9:30,大家記得預早訂位,臨近節日,個個都外出搵食,訂左位就唔洗驚無位啦!

📌店名:綠茵閣’
📍地址:北角城市花園道9號城市花園酒店1樓

沒有留言:

張貼留言