2022年1月19日 星期三

性價比高酸菜魚

捉住有得堂食的尾巴😍收工後即興同朋友黎試呢間智尊酸菜魚。聽到個名就知道呢間餐廳嘅招牌菜係酸菜魚啦!

入到去餐廳,環境好舒服,侍應服務態度大讚,啲茶飲完即刻會有侍應斟茶,我地安排左去坐卡位,座位好寬敞舒適,有種放鬆的感覺。

我同朋友嗌左一個2人套餐加一個口水雞,又平又好食!真心好抵呀🥰


成都老城口水雞($68)

呢個口水雞醬汁好特別,除左辣,仲有麻香的味道。最重要嘅係連啲雞肉都好滑🤪非常惹味😍




2人套餐($228)

冷盤

麻辣水晶粉皮

醋香爽木耳


冷盤有齊2樣😆水晶粉皮質感好爽好彈,配埋麻辣芝麻醬同青瓜絲,多重口感。

而木耳酸酸地帶點辣味,好開胃。


精緻主菜(2選1)

智尊酸菜魚

四川水煮魚

套餐的主菜可以2選1,我地揀左招牌智尊酸菜魚。以為佢呢個咁平嘅價錢,份量會好少,點知有一大碗,份量嚇親我地🤣🤣入面好多魚,新鮮又嫩滑。入面仲有好多配菜,有芽菜、酸菜、白菜,同我地最愛嘅寬粉,好煙韌🥰🥰配埋個酸辣湯好開胃😉

家菜(2選1)

四川回鍋肉

家鄉紅燒豆腐

我地揀左四川回鍋肉,好有家鄉的味道。呢道菜好惹味,啲菜炒到好香好入味,配上白飯一齊食,真係會食唔停😙


配:絲苗白飯

呢間餐廳真係平靚正,同朋友吹左好耐水都冇趕我地走,下次一定會再黎😍😍

.

📌店名:智尊酸菜魚‘

📍地址:灣仔克街1-15號展鴻大廈地下A&B號舖

沒有留言:

張貼留言