2021年8月27日 星期五

【🌶香工隱世川菜🌶 】



之前聽朋友介紹呢間食酸菜魚,名叫bb辣嘅餐廳,話好好食,放工後就同同事試試佢。本身以為餐廳身處工廈,環境好唔得體,點知去到餐廳,環境舒適又非常光猛,乾淨企理,餐廳職員妥善安排左一個卡位比我地,坐得好舒服,仲介紹左餐廳嘅招牌菜比我地,服務態度非常好,呢個位真係好加分!









• 全日招牌菜 •

🌶🐟水煮魚($188/例)


我地2個人嗌左招牌麻辣水煮魚,佢有大中小辣可以揀,我同朋友就揀左中辣,一上菜,我就好驚訝,因為佢好大鍋,魚嘅份量好多,鍋底仲有好多配菜,例如有芽菜,芹菜,酸菜,金菇,仲有寬粉而佢嘅辣味都調得好好味,好夠辣,但又唔會淨係得個辣字,而且有麻香,好惹味,成個鍋好豐富,一路食一路讚好好味😍薯粉嘅我地仲加多個水間寬粉,放落鍋煮一陣就食得,索左啲辣湯,又煙韌又入味呀🥰

🥔水晶寬粉($30)


• 涼菜 •

🐥無骨口水雞($68/例)

可以選擇辣度,我地都係揀左中辣,啖啖雞肉,又嫩滑又入味,個口水汁調較得好好味🤩


• 主食 •

🥖炸小饅頭($36/6個)

好鍾意食炸饅頭嘅我當然會點嗌呢道菜啦,炸饅頭數量比想像中多,有6個,食到好飽但又好好味,食得出好明顯係新鮮炸起,再點上煉奶,真係食到停唔到口呀!🤤🤤🤤

• 飲品 •

🍀銀花雞骨草($15)

🎋石斛竹庶茅根水($15)

食完啲咁重口味嘅野緊係要嗌番支健康飲品中和下啦,呢2支飲品可以清熱之餘又唔會好甜🤓


📌店名:BB辣‘

📍地址:荔枝角青山道489-491號香港工業中心C座地庫CB1A室

沒有留言:

張貼留言