2021年12月25日 星期六

回味酸菜生魚😙

好鍾意食川菜嘅我,有日放工約埋朋友一齊去試下呢間係天后新開嘅川菜。入到到餐廳環境好舒適,座位寬鬆,仲有店員好好嘅服務態度,最重要嘅係價錢非常合理!所以呢間川菜餐廳真係好值得推介比大家!

====—====—====—====—

酸菜生魚($188/例牌)










食川菜必定會叫水煮魚/酸菜魚!今次我地嗌左酸菜魚,就算係例牌嘅份量都非常多,而且魚片好新鮮,好鮮甜又有口感😍😍仲要冇骨架!湯底鮮甜再配埋酸辣,真係好正好開胃呀😚


乾鍋田雞($148)


雖然田雞唔係人人都鍾意食,但我同朋友都鍾意食田雞,田雞類佢都有分幾個唔同嘅煮法,我地揀左乾鍋口雞,鍋嘅田雞非常多,又惹味又彈牙!而且仲有啲配菜,有芹菜,蔥,洋蔥🧅,好正呀!😙

手撕包菜($72)


手撕包菜係我必點嘅川菜菜式之一。甜甜辣辣嘅味道好夾,好適合配飯一齊食😍


肥腸酸辣粉($45)

呢個肥腸酸辣粉我地揀左中辣,薯粉十分煙韌,肥腸嘅份量好多,索左汁超惹味呀🥰

炸饅頭($38/6件)

炸饅頭配煉奶簡直係一流!最佳配搭!饅頭好脆口好好食!

王老吉($12)

下次再同朋友食過~

====—====—====—====—

.

📌店名:見見面‘

📍地址:天后琉璃街9號地下

沒有留言:

張貼留言